Ο Κ. Μητσοτάκης «νίπτει τα χέρια του» για τις πρώτες κατοικίες των Ελλήνων και τα Funds: «Να τα βρούνε μεταξύ τους»
14 Φεβρουαρίου 2023«Την τρανή αποκριά… κίνησε ο γάμος» – Εκπαιδευτικά προγράμματα στο Λαογραφικό Μουσείο
15 Φεβρουαρίου 2023Διαμόρφωση ενεργών πολιτών, ανάπτυξη κριτικής σκέψης και βελτίωση της ποιότητας ζωής οι στόχοι του Πανεπιστημίου Πολιτών του Δήμου Λαρισαίων
- Συνεχίζονται για 5η χρονιά τα προγράμματα κύκλων μάθησης
- Απ. Καλογιάννης: Σταθερή η βούληση μας για ένα κοινό όραμα, με κοινή προσπάθεια φορέων και ενεργών πολιτών για μια πορεία μετασχηματισμού
- Με τη συνεργασία πολλών φορέων της πόλης – Χρήση απινιδωτών και παροχή Α’ Βοηθειών – Σχολές Γονέων
Τα προγράμματα του Πανεπιστημίου των Πολιτών και του Κέντρου δια βίου μάθησης για το 2023 ανακοινώθηκαν σήμερα στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Λάρισας, από το δήμαρχο Λαρισαίων Απόστολο Καλογιάννη, τον αντιδήμαρχο Δημ. Δεληγιάννη, ενώ παρεμβάσεις μέσω τηλεδιάσκεψης έγιναν από τον επιστημονικό υπεύθυνο του Πανεπιστημιίου Πολιτών ομότιμος καθηγητή Εκπαίδευσης Ενηλίκων Αλ. Κόκκο και τον επιστημονικός σύμβουλο, καθηγητής Πανεπιστημίου Columbia Ted Fleming.
Όπως τόνισε ο Απόστολος Καλογιάννης «Η Λάρισα, όπως όλες οι ελληνικές πόλεις, σε μόλις 10 χρόνια κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια πολύπλευρη κρίση: οικονομική, κοινωνική, προσφυγική, βαθιά πολιτισμική, την υγειονομική κρίση.
Αποτελεί επιλογή της Δημοτικής μας Αρχής ήδη από το 2015 να γίνει η Λάρισα μια κοινωνία μάθησης με έμφαση στις ανάγκες των ευάλωτων συμπολιτών μας. Στηρίζουμε την επιλογή μας αυτή με δεκάδες δράσεις, όπως η Κατασκήνωση στην Πόλη με τη συμμετοχή κάθε χρόνο 2000 παιδιών, με τις Σχολές Γονέων, με το Κοινωνικό Φροντιστήριο, που γίνονται πράξη με τη συνεργασία δεκάδων φορέων.
Αυτή η πορεία δεν είναι αυτονόητη για τα δεδομένα της τοπικής αυτοδιοίκησης στη χώρα μας. Αποτέλεσε προϊόν σταθερής πολιτικής βούλησης. Και είναι αποτέλεσμα της αναζήτησης στο επίπεδο της τοπικής μας κοινωνίας για ένα κοινό όραμα, με κοινή προσπάθεια φορέων και ενεργών πολιτών για μια πορεία αλλαγής και μετασχηματισμού. Με ενθάρρυνση του διαλόγου, με οργάνωση δράσεων στήριξης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Η Λάρισα έγινε η πρώτη ελληνική πόλη που εντάχθηκε στο Παγκόσμιο Δίκτυο των «Learning cities» της UNESCO το 2015. Δυο χρόνια αργότερα ήταν μια από τις 16 πόλεις στον κόσμο που θα βραβευθούν για τις προσπάθειές τους στο πεδίο. Το 2018 ανακοινώσαμε τη δημιουργία ενός νέου θεσμού, του Πανεπιστημίου των Πολιτών.
Με έναν κανονισμό λειτουργίας που ψηφίστηκε με μεγάλη πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, θωρακίζοντας θεσμικά το νέο εγχείρημα. Με την ίδια τη χρήση της έννοιας του πολίτη στον τίτλο του θεσμού, που υπογραμμίζει την πολιτική και κοινωνική διάστασή του. Στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπου βασικό ζητούμενο για κάθε συμπολίτη μας, η καταπολέμηση του αποκλεισμού, η διαμόρφωση ενεργών πολιτών, η βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, η απόκτηση κριτικής σκέψης.
Ένας θεσμός, πρωτοποριακός και καινοτόμος σε ευρωπαϊκό επίπεδο που παραπέμπει στην προοδευτική παράδοση της ανθρωπιστικής εκπαίδευσης. Που βραβεύτηκε με το βραβείο Grundtvig από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη Διά Βίου Μάθηση το 2020 και αναδείχθηκε ως φιναλίστ των ευρωπαϊκών βραβείων για την καινοτομία στην πολιτική στον τομέα της εκπαίδευσης το 2021.»
Συνεχίζοντας ο δήμαρχος τόνισε ότι «Το Πανεπιστήμιο των Πολιτών συνεχίζει πια για 5η χρονιά. Ανακοινώνει σήμερα την οργάνωση και υλοποίηση 25 εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων που απευθύνονται σε όλους τους πολίτες του δήμου μας, δίνοντας έμφαση στις ευάλωτες ομάδες.
Τα νέα προγράμματα είναι προϊόν μιας συλλογικής προσπάθειας. Είναι αποτέλεσμα των προτάσεων που προέκυψαν από τις συναντήσεις 100 εκπροσώπων φορέων της πόλης τον Ιούνιο και τον Νοέμβριο με τη συνεργασία ειδικών της εκπαίδευσης ενηλίκων, στελεχών της δημοτικής αρχής, εργαζομένων του Δήμου και ένα σημαντικό μέρος του επιστημονικού δυναμικού της πόλης. Με μια συντονιστική επιστημονική ομάδα ειδικών από την περιοχή, από το χώρο της εκπαίδευσης, της διά βίου μάθησης και της απασχόλησης. Και βέβαια, με πολύτιμους συνεργάτες σ΄ αυτήν την προσπάθεια τον Επιστημονικό Υπεύθυνο και ομότιμο καθηγητή Εκπαίδευσης Ενηλίκων Αλέξης Κόκκος. και τον επιστημονικό σύμβουλο και καθηγητή του Πανεπιστημίου Columbia Ted Fleming.»
Χαιρετισμό στην συνέντευξη απηύθυναν μέσω τηλεδιάσκεψης ο κ. Fleming, και ο κος Κόκκος, οι οποίοι τόνισαν την έντονη δραστηριοποίηση και συμμετοχή φορέων της πόλης για τη διοργάνωση των δράσεων του Πανεπιστημίου, υπογραμμίζοντας την σπουδαιότητα της διά βίου μάθησης για την τοπική κοινωνία.
Ο αντιδήμαρχος Διοίκησης, Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης κ. Δημήτρης Δεληγιάννης αναφέρθηκε στα προγράμματα που θα υλοποιηθούν τονίζοντας ότι οι δράσεις του Δήμου Λαρισαίων για το Πανεπιστήμιο των Πολιτών τελούν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής της UNESCO, ενώ η συνολική δράση του Δήμου και του Πανεπιστημίου των Πολιτών, έχουν φέρει στην πόλη σημαντικές διεθνείς διακρίσεις.
Τα νέα προγράμματα του έτους 2023 εντάσσονται σε ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο δράσης της “Λάρισα-Πόλη που Μαθαίνει” και στηρίζονται στους εξής πυλώνες:
Περιβάλλον – ΣΒΑΚ, Μάθηση και Αγορά Εργασίας, Ευάλωτες Ομάδες, Νέοι και Παιδιά, Well-being, Υγεία – Ψυχική Υγεία, Βιωσιμότητα Ενεργός Πολιτειότητα, Εκπαίδευση & Πολιτισμός, Εκπαίδευση και Επιστήμες, Εκπαίδευση Προσωπικού, Σχολείο – Εκπαιδευτική Κοινότητα και Κοινωνία.
Χαρακτηριστικές παρεμβάσεις της νέας χρονιάς είναι οι Σχολές Γονέων – ομάδες υποστήριξης, η Επιμόρφωση για τις Α’ Βοήθειες και χρήση απινιδωτή (προσωπικό Δήμου και άλλες ομάδες), Οι τεχνικές διαχείρισης άγχους για εφήβους και ενήλικες, Επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση για θέματα Ισότητας και Συμπερίληψης, Η εκμάθηση Η/Υ για τα άτομα της τρίτης ηλικίας, Μουσειακή Αγωγή, Κοπτική Ραπτική – Επίπεδο ΙΙ, Εκπαίδευση στην Κυκλοφοριακή Αγωγή: α) Οδική ασφάλεια, β) εκπαίδευση στο ηλεκτρικό πατίνι για μαθητές Β΄ Γυμνασίου, Προσομοιώσεις μαθητών στο Δημοτικό Συμβούλιο, Εκπαίδευση των ΑΙΡΕΤΩΝ του Δ. Σ. Λαρισαίων σε ζητήματα που αφορούν στην αναπηρία, όπως προσβασιμότητα, εκπαίδευση κ.λ.π.
Για το θέμα της Επιμόρφωσης για τις Α’ Βοήθειες και τη χρήση απινιδωτή μίλησε και ο ενώ ο διευθυντής του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών του ΓΝΛ παθολόγος – εντατικολόγος κ. Δημ. Μπαμπαλής ο οποίος τόνισε θα πραγματοποιηθούν προγράμματα πιστοποίησης για παροχή Α’ βοηθειών και χρήσης εξωτερικού απινιδωτή Όπως ανέφερε 150 άτομα τριών επαγγελματικών κατηγοριών θα εκπαιδευτούν στις α’ βοήθειες και στη χρήση απινιδωτή και θα τους χορηγηθεί σχετική πιστοποίηση.
Σημειώνεται ότι παράλληλα με την υλοποίηση των προγραμμάτων του ΠτΠ βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου μας στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου Έργου «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)-Νέα Φάση» σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (δια της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και νεολαίας) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από το Σεπτέμβριο έως ώρα έχουν οργανωθεί 45 περίπου προγράμματα: 12 έχουν ολοκληρωθεί, 26 είναι σε εξέλιξη και 7 σε αναμονή
από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.
Το ΠτΠ και η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή κο Κόκκο Αλέξη θα αναλάβουν και αυτή την χρονιά την εκπαίδευση των εκπαιδευτών των προγραμμάτων.
Μέλη Επιστημονικής Ομάδας Πανεπιστημίου των Πολιτών
Ιδιαίτερες ήταν οι ευχαριστίες του Απ. Καλογιάννη στους εκπροσώπους των φορέων που συμμετέχουν στην προσπάθεια και ειδικότερα στα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας του Πανεπιστημίου των Πολιτών τα οποία είναι τα εξής:
Βασιλείου Ξένια – MBA Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών
Γεροστέργιου Κέλλυ- Υποψ. Διδάκτωρ Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Προϊσταμένη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΔΥΠΑ Θεσσαλίας
Γκόβαρης Χρήστος- PhD Καθηγητή Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γιαννακοπούλου Ιωάννα, Φιλόλογος, Διδάκτωρ του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσ/κης
Δημητριάδης Δημήτριος- DDS, PhD, Ιατρό Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ
Κολοκοτρώνης Δημήτριος, Σχολικό Σύμβουλος Πληροφορικής
Λιόβας Δημήτριος- M.ed., Ηλεκτρολόγο Μηχανικό, Μηχανολόγο Η/Υ, Υπεύθυνο Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών, Β/θμιας Εκπ/σης Λάρισας
Κυριτσάκας Βαγγέλης- Φυσικός, Msc Διοίκηση και Οργάνωση της Εκπαίδευσης, Υπ. διδάκτορας
Μακρή Δήμητρα- Εκπαιδευτικός ΜΑ, Phd, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων
Μουσιώνη Ελένη- PhD Λαογραφίας, Συγγραφέας, Παιδαγωγικά Υπεύθυνη ΚΔΑΠ Δ. Λαρισαίων,
Μπάρλος Απόστολος- M.ed. Εκπαιδευτής Ενηλίκων, πρώην Παιδαγωγικός Σύμβουλος των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας Θεσσαλίας
Μυσιρλή Φωτεινή- MA Εκπαιδευτικός, Υπ. Διδάκτωρ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας
Πάϊκος Στέφανος- Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία Θεσσαλίας και μέλος της διοίκησης του Κ.Κ.Π.Π.Θ.
Παπαδημητρίου Άρτεμις- Phd, Εκπαιδευτικός, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου προσχολικής αγωγής ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας,
Τσιούρβα Όλγα- MBA, M.Ed., Περιφερειακή Διευθύντρια ΔΥΠΑ Θεσσαλίας, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων ΕΚΔΔΑ
Σακατζής Δημήτρης- M.ed. Εκπαιδευτικός, υποψ. διδάκτωρ Παν. Θεσσαλίας
Την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία του Πανεπιστημίου των Πολιτών έχει η Διεύθυνση Παιδείας του Δήμου Λαρισαίων.
ΚΥΚΛΟΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ 2023
ΠΥΛΩΝΑΣ 1: Υγιείς Πόλεις (Υγεία – Ψυχική Υγεία)
Επιστημονικοί Υπεύθυνοι: Δημήτρης Δημητριάδης – DDS, PhD, Ιατρός Δημόσιας Υγείας ΕΣΥ, Δημήτρης Μπαμπαλής, Παθολόγος-Εντατικολόγος, Διευθυντής ΤΕΠ ΓΝ Λάρισας, Ξένια Βασιλείου – MBA Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών
– Σχολές Γονέων – ομάδες υποστήριξης (Ιανουάριος – Δεκέμβριος )
– Επιμόρφωση για τις Α’ Βοήθειες και χρήση εξωτερικού απινιδωτή (Μάρτιος- Δεκέμβριος)
– Ο ρόλος της τέχνης στην ψυχική και σωματική ισορροπία, στην φροντίδα της υγείας και την ευζωία (Απρίλιος)
– Τεχνικές διαχείρισης άγχους για ενήλικες (Μάρτιος-Απρίλιος )
– Τεχνικές διαχείρισης άγχους για εφήβους (Μάρτιος-Απρίλιος )
ΠΥΛΩΝΑΣ 2: Νέες Τεχνολογίες – Επιστήμες
Επιστημονικοί Υπεύθυνοι: Δημήτρης Λιόβας- M.ed., Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, Μηχανολόγος Η/Υ, Δημήτριος Κολοκοτρώνης-PhD Πληροφορικής στην Εκπαίδευση Πρόεδρος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ
– Εκμάθηση Η/Υ στην Γ’ Ηλικία (Ιανουάριος – Δεκέμβριος)
– Υπηρεσίες Διαδικτύου στη Σύγχρονη Καθημερινή Ζωή (Μάρτιος)
– Αστροφυσική για όλους (Μάρτιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 3: Πολιτισμός
Επιστημονικές Υπεύθυνες: Λίνα Μουσιώνη – PhD Λαογραφίας, Συγγραφέας, Παιδαγωγικά Υπεύθυνη ΚΔΑΠ Δ. Λαρισαίων, Άρτεμις Παπαδημητρίου – Phd, Εκπαιδευτικός, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού έργου προσχολικής αγωγής ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας
– Εξέλιξη και είδη χορωδιακού τραγουδιού (Μάιος-Ιούνιος & Σεπτέμβριος-Οκτώβριος )
– Ο Εβραϊκός κύκλος του χρόνου – Γιορτές και παραδόσεις των Εβραίων της Λάρισας (Μάιος)
– Μουσειακή Εκπαίδευση – Κριτική και δημιουργική σκέψη στο μουσειακό περιβάλλον (Απρίλιος-Μάιος)
– Καλλιέργεια της κριτικής σκέψης μέσα από το Αρχαίο Δράμα: Ζητήματα δικαιοσύνης, ισότητας και ετερότητας (Μάιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 4: Μάθηση και Αγορά Εργασίας
Επιστημονικές Υπεύθυνες: Όλγα Τσιούρβα- MBA, M.Ed., Περιφερειακή Διευθύντρια ΔΥΠΑ Θεσσαλίας, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων ΕΚΔΔΑ, Κέλλυ Γεροστέργιου – Υποψ. Διδάκτωρ Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Προϊσταμένη Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και ΒΝΣ της ΔΥΠΑ Θεσσαλίας
– Εργασιακές Διαδρομές και Δεξιότητες – πρόγραμμα για ανέργους έως 30 ετών (Μάρτιος)
– Κοπτική Ραπτική – Επίπεδο ΙΙ (Απρίλιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 5: Σχολείο, Εκπαιδευτική Κοινότητα & Κοινωνία
Επιστημονικοί Υπεύθυνοι: Χρήστος Γκόβαρης- PhD, Καθηγητής Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής Παν. Θεσσαλίας, Απόστολος Μπάρλος – M.ed., Εκπαιδευτής Ενηλίκων, Θεολόγος, Αντιγόνη Ευστρατόγλου – Εκπαιδευτικός σε καταστήματα κράτησης, μεταδιδιακτορική ερευνήτρια ΕΑΠ
– Από τη θεωρία της απελευθερωτικής παιδαγωγικής στην πράξη. Μαθήματα από τη φυλακή.(Μάρτιος)
– Παιδαγωγική και Οργανωτική Ανάπτυξη μιας Εκπαιδευτικής Δομής (Απρίλιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 6: Ευάλωτες Ομάδες
Επιστημονικοί Υπεύθυνοι: Στέφανος Πάικος – Πρόεδρος Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία Θεσσαλίας, Δήμητρα Μακρή – Εκπαιδευτικός ΜΑ, Phd, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων
– Εκπαίδευση των αιρετών του Δ. Σ. Λαρισαίων σε ζητήματα που αφορούν στην αναπηρία, όπως προσβασιμότητα, εκπαίδευση κ.λ.π. (Απρίλιος)
– Πρόγραμμα εκμάθησης ελληνικής γλώσσας σε πρόσφυγες/μετανάστες (Μάρτιος)
– Πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας σε προσφυγόπουλα (Ιανουάριος – Δεκέμβριος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 7: Περιβάλλον – Βιώσιμη Κινητικότητα
Επιστημονικός Υπεύθυνος: Δημήτρης Σακατζής- M.ed. Εκπαιδευτικός, υποψ. διδάκτωρ Παν. Θεσσαλίας
– Ενημερωτική Διημερίδα “Ηλεκτρικό Πατίνι & Ποδήλατο: έξυπνη & ασφαλής μετακίνηση στην πόλη” (Μάρτιος)
– Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής για παιδιά & οικογένειες (Οκτώβριος – Ιούλιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 8: Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων- Ενεργός Πολιτειότητα – Ανοιχτά Σχολεία – Νεολαία
Επιστημονικοί Υπεύθυνοι: Φωτεινή Μυσιρλή – MA Εκπαιδευτικός, Υπ. Διδάκτωρ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νεολαίας, Δημήτρης Σακατζής- M.ed. Εκπαιδευτικός, υποψ. διδάκτωρ Παν. Θεσσαλίας, Βαγγέλης Κυριτσάκας, Φυσικός, Msc, Υπ. Διδάκτωρ
– Εκπαίδευση ενεργών πολιτων (Προσομοιώσεις μαθητών στο Δημοτικό Συμβούλιο) (Οκτώβριος-Μάιος)
– Fake News και Ειδησιογραφικός γραμματισμός: αναδεικνύοντας τη σημασία της είδησης και των ΜΜΕ
– Επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση για θέματα Ισότητας και Συμπερίληψης (Μάρτιος)
ΠΥΛΩΝΑΣ 9: Εκπαίδευση προσωπικού Δήμου Λαρισαίων
– Εκπαίδευση Σχολικών Τροχονόμων (Φεβρουάριος)
– Θέματα ασφάλειας στο χώρο εργασίας (υπάλληλοι που ανήκουν σε τεχνικά τμήματα και στην καθαριότητα) (Απρίλιος)
– Παιδαγωγική και Οργανωτική Ανάπτυξη μιας Εκπαιδευτικής Δομής (Απρίλιος)
Οι κύκλοι Μάθησης του ΠτΠ υλοποιούνται με βάση τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και αξιοποιούν βιωματικές τεχνικές όπως καταιγισμός ιδεών, εργασία σε ομάδες, παιχνίδι ρόλων, προσομοίωση κ.τ.λ.
Επιστημονικός Υπεύθυνος ΠτΠ: Αλέξης Κόκκος Ομότιμος Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πρόεδρος Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Επιστημονικός Σύμβουλος: Ted Fleming, Καθηγητής στο Columbia University (ΗΠΑ) και Ομότιμος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Maynooth (Ιρλανδία)
Συντονιστής Επιστημονικής Ομάδας: Δημήτρης Δεληγιάννης, Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Διά Βίου Μάθησης, Καθηγητής Σύμβουλος ΕΑΠ
Συντονίστρια Ομάδας Υποστήριξης & Οργάνωσης: Σταυρούλα Μπαξεβάνου, Προϊσταμένη Διεύθυνσης Παιδείας
Εκδηλώσεις
– Φεστιβάλ Νεολαίας & Διά Βίου Μάθησης (Ιούνιος)
– Φεστιβάλ Γαστρονομίας ( Ιούνιος)
Συνεργαζόμενοι φορείς:
Διεύθυνση Παιδείας Δ. Λαρισαίων, Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής & Πρόνοιας Δ. Λαρισαίων, Δ.Η.Κ.Ε.Λ Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας, Κέντρο Ψυχικής Υγείας Λάρισας, Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας, ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ, Κέντρο Πρόληψης Ν. Λάρισας “Ορφέας”, Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, Σύλλογος Κοινωνιολόγων Λάρισας, Σύλλογος Κοινωνικών Λειτουργών Λάρισας, Ένωση Συντακτών, ΕΣΗΕΘΣΤΕ-Ε, Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ), Αστρονομικός Παρατηρησιακός Όμιλος Λάρισας A-polaris, ΚΟΙΝΣΕΠ Έναστρον, Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού – ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, Τροχαία Λάρισας, Δημοτική Αστυνομία, Κοινωνική Υπηρεσία του Γ.Ν. Λάρισας, Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ΕΚΑΒ, Κέντρο Αποκατάστασης, Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας, Ισραηλιτική Κοινότητα, Χορωδία ΕΥΕΣΤΩ, ΠΟΜΑΜΕΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Αναλυτικές πληροφορίες – εγγραφές
Ιστοσελίδα ΠτΠ:https://learninglarissa2016.wordpress.com/ptp_page1/
Facebook:Larissa Learning City – Η Πόλη που Μαθαίνει
Στην συνέντευξη τύπου παρέστησαν επίσης ο αντιδήμαρχος κ. Σωτ. Βούλγαρης, ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. Θ. Δαούλας, καθώς και μέλη της Επιστημονικής ομάδας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.