Γ’ Επαναληπτική Τακτική Γενική Συνέλευση
10 Ιουλίου 2019Επίδομα τέκνου- Ενημέρωση
11 Ιουλίου 2019
Σύμφωνα με έγγραφη ενημέρωση από την ΑΣΠΕ προτρέπουμε τα μέλη μας να απευθύνονται απευθείας στους ΟΤΑ, Δήμους & Κοινότητες, για την έκδοση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης & να το προσκομίζουν στον Σύλλογο, καθώς εντοπίστηκαν σοβαρές ελλείψεις σε πιστοποιητικά που εκδόθηκαν μέσω ΚΕΠ (δεν υπήρχαν μεταβολές ακόμη και για γεγονότα προ δεκαετίας). Σε κάθε περίπτωση θα γίνονται δεκτά και των ΚΕΠ, πλην όμως θα ζητείται και του οικείου Δήμου, ενώ υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης. Η ισχύς του Πιστοποιητικού της ΑΣΠΕ είναι εξάμηνη, ως ισχύει, ενώ τα Πιστοποιητικά που προσκομίζονται πρέπει να είναι του τελευταίου μηνός.
Σημείωση: Οι αιτήσεις από τον Σύλλογό μας αποστέλλονται αυθημερόν στην ΑΣΠΕ στην Αθήνα, όπου φθάνουν την επόμενη ημέρα. Η υπάλληλός μας, ενεργούσα με άκρα επιμέλεια και με πολλά έτη προσφοράς στον Σύλλογό μας, καθημερινά προσέρχεται προσωπικά στο ταχυδρομείο με το πέρας του ωραρίου, με ό, τι κι αν αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο & τον κόπο της, αν και δυνάμει σύμβασης με τα ΕΛΤΑ υπάλληλός τους παραλαμβάνει καθημερινά από το γραφείο μας την αλληλογραφία, πλην όμως όχι σε σταθερό χρόνο. Η πρακτική της υπαλλήλου μας εξασφαλίζει την αποστολή του συνόλου της αλληλογραφίας καθημερινά, χωρίς μεσολάβηση κανενός άλλου προσώπου. Ομοίως η υπάλληλός μας επιβεβαιώνει την επόμενη ημέρα την παραλαβή των εγγράφων από την ΑΣΠΕ, όπου απαιτούνται- σύμφωνα με την διαδικασία που ακολουθεί η ΑΣΠΕ- μία, δύο έως τρεις ενίοτε ημέρες για την έκδοσή τους. Την περασμένη εβδομάδα, ο αρμόδιος υπάλληλος των ΕΛΤΑ στην Αθήνα δεν παρέλαβε (αναίτια και απροειδοποίητα) από την ΑΣΠΕ την αλληλογραφία, με συνέπεια την καθυστέρηση μιας ημέρας. Σε άμεση επικοινωνία της υπαλλήλου (& αργότερα του προέδρου) με την ΑΣΠΕ, το ζήτημα λύθηκε, πλην όμως η υπάλληλός μας δέχθηκε άδικη & απαράδεκτη, με ανακρίβειες μάλιστα, λεκτική επίθεση από μέλος μας για την εξέλιξη, για την οποία ουδεμία ευθύνη έφερε, και ενώ είχε ήδη επικοινωνήσει, προ της όχλησης, με την Αθήνα για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Σημείωση: Οι αιτήσεις από τον Σύλλογό μας αποστέλλονται αυθημερόν στην ΑΣΠΕ στην Αθήνα, όπου φθάνουν την επόμενη ημέρα. Η υπάλληλός μας, ενεργούσα με άκρα επιμέλεια και με πολλά έτη προσφοράς στον Σύλλογό μας, καθημερινά προσέρχεται προσωπικά στο ταχυδρομείο με το πέρας του ωραρίου, με ό, τι κι αν αυτό συνεπάγεται για τον χρόνο & τον κόπο της, αν και δυνάμει σύμβασης με τα ΕΛΤΑ υπάλληλός τους παραλαμβάνει καθημερινά από το γραφείο μας την αλληλογραφία, πλην όμως όχι σε σταθερό χρόνο. Η πρακτική της υπαλλήλου μας εξασφαλίζει την αποστολή του συνόλου της αλληλογραφίας καθημερινά, χωρίς μεσολάβηση κανενός άλλου προσώπου. Ομοίως η υπάλληλός μας επιβεβαιώνει την επόμενη ημέρα την παραλαβή των εγγράφων από την ΑΣΠΕ, όπου απαιτούνται- σύμφωνα με την διαδικασία που ακολουθεί η ΑΣΠΕ- μία, δύο έως τρεις ενίοτε ημέρες για την έκδοσή τους. Την περασμένη εβδομάδα, ο αρμόδιος υπάλληλος των ΕΛΤΑ στην Αθήνα δεν παρέλαβε (αναίτια και απροειδοποίητα) από την ΑΣΠΕ την αλληλογραφία, με συνέπεια την καθυστέρηση μιας ημέρας. Σε άμεση επικοινωνία της υπαλλήλου (& αργότερα του προέδρου) με την ΑΣΠΕ, το ζήτημα λύθηκε, πλην όμως η υπάλληλός μας δέχθηκε άδικη & απαράδεκτη, με ανακρίβειες μάλιστα, λεκτική επίθεση από μέλος μας για την εξέλιξη, για την οποία ουδεμία ευθύνη έφερε, και ενώ είχε ήδη επικοινωνήσει, προ της όχλησης, με την Αθήνα για την αποκατάσταση του προβλήματος.