7,5 εκατ. οι Έλληνες το 2050!! Εξοντώνουν την Ελληνική Φυλή με φόρους στα … παιδιά!
21 Απριλίου 2015Θεμελίωση Δικαιώματος και Υπολογισμός Σύνταξης
23 Απριλίου 2015
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ
ΛΑΡΙΣΗΣ & ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
ΗΠΕΙΡΟΥ 83 – 41.222 ΛΑΡΙΣΑ
2410-614177
& FAX: 2410-614981
Email:sypolarisa@gmail.com
18/04/2015
Αρ.Πρωτ.11
ΘΕΜΑ:
προστασία της πολύτεκνης οικογένειας
προστασία της πολύτεκνης οικογένειας
Αξιότιμε κ.Υπουργέ,
Ως γνωστόν το Σύνταγμα μας, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ την οικογένεια, τη
μητρότητα, ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Επίσης αναφέρει ότι όλοι οι Έλληνες
πολίτες συνεισφέρουν στα έσοδα του κράτους ανάλογα με τη φοροδοτική τους ικανότητα!!!
μητρότητα, ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Επίσης αναφέρει ότι όλοι οι Έλληνες
πολίτες συνεισφέρουν στα έσοδα του κράτους ανάλογα με τη φοροδοτική τους ικανότητα!!!
Χρόνια τώρα οι προκάτοχοι σας, έχοντας
κακούς συμβούλους στο πλευρό τους εισηγούνταν αρνητικά μέτρα για την πολύτεκνη
οικογένεια. Φωνάζαμε για ένα φορολογικό σύστημα ΔΙΚΑΙΟ και ότι είναι μεγάλη
ανοησία να αποτελούν τα παιδιά ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ!
κακούς συμβούλους στο πλευρό τους εισηγούνταν αρνητικά μέτρα για την πολύτεκνη
οικογένεια. Φωνάζαμε για ένα φορολογικό σύστημα ΔΙΚΑΙΟ και ότι είναι μεγάλη
ανοησία να αποτελούν τα παιδιά ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ!
ΜΑΤΑΙΑ…..κανείς δεν σκέφθηκε τη μέγιστη
συμβολή των πολυτέκνων οικογενειών στη διατήρηση, στην
ΑΝΑΠΤΥΞΗ και συνέχιση αυτού του τόπου.
συμβολή των πολυτέκνων οικογενειών στη διατήρηση, στην
ΑΝΑΠΤΥΞΗ και συνέχιση αυτού του τόπου.
Σας αναφέρουμε ενδεικτικά ότι βάσει των
στοιχείων που δίδονται από το ΥΠΕΣ: ο αριθμός των θανάτων για το 2015 είναι: 39.348 και των
γεννήσεων 24.251 μέχρι τις 14/04/2015!!!!! Αριθμός που
στο τέλος του χρόνου θα κινείται στα τραγικά επίπεδα του ελαχίστου……..ΚΑΙ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ……. ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΥΣΙ, ΠΡΟΠΕΡΣΙ…;;;;
στοιχείων που δίδονται από το ΥΠΕΣ: ο αριθμός των θανάτων για το 2015 είναι: 39.348 και των
γεννήσεων 24.251 μέχρι τις 14/04/2015!!!!! Αριθμός που
στο τέλος του χρόνου θα κινείται στα τραγικά επίπεδα του ελαχίστου……..ΚΑΙ
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΕΙΤΑΙ……. ΠΟΣΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΥΣΙ, ΠΡΟΠΕΡΣΙ…;;;;
Τα μέτρα που λαμβάνονται είναι σπασμωδικά,
αντί – οικογενειακά.
αντί – οικογενειακά.
Πρέπει να ενδιαφερθείτε και να πάρετε
αποφάσεις για :
αποφάσεις για :
- ΓΙΑ
ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ…
Α. Κύριε Υπουργέ, πέρυσι
η ΟΚΕ με τη Γνώμη πρωτοβουλίας της: «ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΔΙΚΤΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ», στη σελ 20-21
επισημαίνει μεταξύ των άλλων: «…Η ΟΚΕ θεωρεί ότι βασικό εργαλείο ασκήσεως
κοινωνικής δικαιοσύνης και έμπρακτης εφαρμογής της ισονομίας έναντι των πολιτών
είναι το εκάστοτε φορολογικό σύστημα. Η πιο θεμελιώδης κοινωνική προστασία
είναι αυτή που εκφράζεται στο Σύνταγμα μέσα από το άρθρο παράγραφο 5 ότι «Οι
Έλληνες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις
τους». Παράγων της φοροδοτικής ικανότητας είναι και η οικογενειακή
κατάσταση του φορολογουμένου, η οποία, όταν λαμβάνεται υπόψη (ιδιαίτερα δε ο
αριθμός των παιδιών) δεν καταστρατηγεί την αρχή της ισότητας των πολιτών, όπως
είναι απολύτως παραδεκτό στην σύγχρονη νομική επιστολή και νομολογία38
. Παρ’ όλ’ αυτά, από φέτος (2014) καταργείται το αφορολόγητο όριο που ίσχυε για
κάθε παιδί, διαλύοντας το δίχτυ κοινωνικής προστασίας προς τις οικογένειες με
παιδιά και επιβαρύνοντας αναλογικά περισσότερο τις οικογένειες που έχουν
περισσότερα παιδιά. Σύμφωνα με μελέτη που είχε ζητήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το
200839 με θέμα το κόστος της ανατροφής παιδιών και η
αποτελεσματικότητα των σχετικών πολιτικών, στη σελίδα 21 αποδεικνύεται ότι το
κόστος διαβίωσης ενός παιδιού αντιπροσωπεύει κατά μέσο όρο 20% ως 30% του
προϋπολογισμού ενός άτεκνου ζευγαριού. Η κατάργηση του αφορολογήτου ορίου
για κάθε παιδί αποτελεί καίριο πλήγμα κατά της κοινωνικής προστασίας, κατά του
θεσμού της οικογένειας και ωθεί στον κοινωνικό αποκλεισμό τις πολύτεκνες
οικογένειες. Η άμεση επαναφορά του αφορολογήτου ορίου για κάθε παιδί αποτελεί
βασικό εργαλείο κοινωνικής προστασίας και μείωσης του κινδύνου κοινωνικού
αποκλεισμού. Επ’ ουδενί πρέπει να συγχέεται η φορολογική πολιτική με την
κοινωνική πολιτική και με τη δημογραφική πολιτική. Για το λόγο αυτό δεν είναι
σωστό να συνδέεται ή και συμψηφίζεται η κατάργηση των φοροελαφρύνσεων για τα
προστατευόμενα μέλη με την παροχή προνοιακών επιδομάτων και δημογραφικών
κινήτρων. ..»
η ΟΚΕ με τη Γνώμη πρωτοβουλίας της: «ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΔΙΚΤΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ», στη σελ 20-21
επισημαίνει μεταξύ των άλλων: «…Η ΟΚΕ θεωρεί ότι βασικό εργαλείο ασκήσεως
κοινωνικής δικαιοσύνης και έμπρακτης εφαρμογής της ισονομίας έναντι των πολιτών
είναι το εκάστοτε φορολογικό σύστημα. Η πιο θεμελιώδης κοινωνική προστασία
είναι αυτή που εκφράζεται στο Σύνταγμα μέσα από το άρθρο παράγραφο 5 ότι «Οι
Έλληνες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις
τους». Παράγων της φοροδοτικής ικανότητας είναι και η οικογενειακή
κατάσταση του φορολογουμένου, η οποία, όταν λαμβάνεται υπόψη (ιδιαίτερα δε ο
αριθμός των παιδιών) δεν καταστρατηγεί την αρχή της ισότητας των πολιτών, όπως
είναι απολύτως παραδεκτό στην σύγχρονη νομική επιστολή και νομολογία38
. Παρ’ όλ’ αυτά, από φέτος (2014) καταργείται το αφορολόγητο όριο που ίσχυε για
κάθε παιδί, διαλύοντας το δίχτυ κοινωνικής προστασίας προς τις οικογένειες με
παιδιά και επιβαρύνοντας αναλογικά περισσότερο τις οικογένειες που έχουν
περισσότερα παιδιά. Σύμφωνα με μελέτη που είχε ζητήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή το
200839 με θέμα το κόστος της ανατροφής παιδιών και η
αποτελεσματικότητα των σχετικών πολιτικών, στη σελίδα 21 αποδεικνύεται ότι το
κόστος διαβίωσης ενός παιδιού αντιπροσωπεύει κατά μέσο όρο 20% ως 30% του
προϋπολογισμού ενός άτεκνου ζευγαριού. Η κατάργηση του αφορολογήτου ορίου
για κάθε παιδί αποτελεί καίριο πλήγμα κατά της κοινωνικής προστασίας, κατά του
θεσμού της οικογένειας και ωθεί στον κοινωνικό αποκλεισμό τις πολύτεκνες
οικογένειες. Η άμεση επαναφορά του αφορολογήτου ορίου για κάθε παιδί αποτελεί
βασικό εργαλείο κοινωνικής προστασίας και μείωσης του κινδύνου κοινωνικού
αποκλεισμού. Επ’ ουδενί πρέπει να συγχέεται η φορολογική πολιτική με την
κοινωνική πολιτική και με τη δημογραφική πολιτική. Για το λόγο αυτό δεν είναι
σωστό να συνδέεται ή και συμψηφίζεται η κατάργηση των φοροελαφρύνσεων για τα
προστατευόμενα μέλη με την παροχή προνοιακών επιδομάτων και δημογραφικών
κινήτρων. ..»
Β. Κύριε
Υπουργέ, πέρυσι επίσης η ELFAC, ρώτησε τον πρώην Πρωθυπουργό (κ. Σαμαρά) με
επιστολή της: Πως είναι δυνατόν το νέο φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα να
αγνοεί το κόστος ανατροφής των παιδιών καταργώντας το αφορολόγητο όριο για κάθε
παιδί, τόσο για τις πολύτεκνες, όσο και για το σύνολο των οικογενειών;… Απάντησε αντί αυτού ο Γ. Γραμματέας Εσόδων κ. Θεοχάρης με
ωμή αλήθεια αποδεχόμενος ότι καταργήσαμε το αφορολόγητο όριο για κάθε παιδί
και το αντικαταστήσαμε με επιδόματα σε φτωχές οικογένειες!
Υπουργέ, πέρυσι επίσης η ELFAC, ρώτησε τον πρώην Πρωθυπουργό (κ. Σαμαρά) με
επιστολή της: Πως είναι δυνατόν το νέο φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα να
αγνοεί το κόστος ανατροφής των παιδιών καταργώντας το αφορολόγητο όριο για κάθε
παιδί, τόσο για τις πολύτεκνες, όσο και για το σύνολο των οικογενειών;… Απάντησε αντί αυτού ο Γ. Γραμματέας Εσόδων κ. Θεοχάρης με
ωμή αλήθεια αποδεχόμενος ότι καταργήσαμε το αφορολόγητο όριο για κάθε παιδί
και το αντικαταστήσαμε με επιδόματα σε φτωχές οικογένειες!
Γ. Κύριε Υπουργέ, το 1944 σε μία εποχή που όχι
μόνο δεν υπήρχε δημογραφικό πρόβλημα, αλλά υπήρχε ο κίνδυνος του υπερπληθυσμού
στη χώρα μας, έγινε ο περίφημος νόμος 1910 για την προστασία των
πολυτέκνων οικογενειών, ο οποίος να σημειωθεί ισχύει και σήμερα και θα έπρεπε
σε ένα ευνομούμενο Κράτος δικαίου όλοι οι μεταγενέστεροι εκδιδόμενοι
νόμοι να στηρίζονται πάνω σε αυτόν για τη φορολόγηση των πολυτέκνων
οικογενειών και ο οποίος αναφέρει:
μόνο δεν υπήρχε δημογραφικό πρόβλημα, αλλά υπήρχε ο κίνδυνος του υπερπληθυσμού
στη χώρα μας, έγινε ο περίφημος νόμος 1910 για την προστασία των
πολυτέκνων οικογενειών, ο οποίος να σημειωθεί ισχύει και σήμερα και θα έπρεπε
σε ένα ευνομούμενο Κράτος δικαίου όλοι οι μεταγενέστεροι εκδιδόμενοι
νόμοι να στηρίζονται πάνω σε αυτόν για τη φορολόγηση των πολυτέκνων
οικογενειών και ο οποίος αναφέρει:
Ἄρθρο 8
1. Οἱ πολύτεκνοι ἀπαλλάσσονται τοῦ φόρου τῆς ἰδιοκατοικουμένης
μικροκατοικίας.
μικροκατοικίας.
2. Οἱ πολύτεκνοι δικαιοῦνται ν’ ἀπαλλάσσωνται τοῦ φόρου τῶν, διὰ τὰς ἰδίας των ἀνάγκας, χρησιμοποιουμένων προϊόντων αὐτῶν κατὰ τὰς ἑκάστοτε ἐκδιδομένας διαταγὰς τοῦ Ὑπουργοῦ τῶν Οἰκονομικῶν ὁρίζοντος τὸ ἐξαιρετέον τοῦ φόρου ποσόν.
3. Πάντες οἱ πολύτεκνοι οἱ φορολογούμενοι ἐφοδιάζονται διὰ βιβλίου φορολογικοῦ ἐν ᾧ ἀναγράφονται οἱ πρὸς τὸ Δημόσιον ἐξ οἱασδήποτε αἰτίας βεβαιούμενοι φόροι ἑκάστου τῶν φόρων τούτων ἐξοφλουμένου δι’ ὁσωνδήποτε δόσεων ἐντὸς τῆς χρήσεως τοῦ οἰκονομικοῦ ἔτους ἀπὸ τῆς βεβαιώσεώς των, ἀναγραφομένων ἐν τῷ βιβλιαρίω τούτῳ τοῦ ἑκάστοτε καταβαλομένου ποσού.
4. Φορολογικαὶ ἐλαφρύνσεις κατὰ ποσοστὸν παρέχονται εἰς τοὺς πολυτέκνους ἀναλόγως τῶν τέκνων των ὑπὸ τῶν Δήμων ἢ Κοινοτήτων δι’ ἀποφάσεως τῶν οἰκείων Συμβουλίων καὶ ὑπὸ τοῦ Δημοσίου δι’ ἀποφάσεως τοῦ Ὑπουργοῦ τῶν Οἰκονομικῶν».
Δυστυχώς
σήμερα παρά τα όσα επιτάσσει το Σύνταγμα και οι νόμοι, η κοροϊδία και ο
εμπαιγμός των πολυτέκνων οικογενειών ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ… Για αυτό θα πρέπει άμεσα να
επανέλθει το αφορολόγητο του παιδιού και η φορολόγηση των πολιτών να γίνεται
βάσει της φοροδοτικής τους ικανότητας και όχι να φορολογούνται οι
πολύτεκνοι, όπως οι άγαμοι!.
σήμερα παρά τα όσα επιτάσσει το Σύνταγμα και οι νόμοι, η κοροϊδία και ο
εμπαιγμός των πολυτέκνων οικογενειών ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ… Για αυτό θα πρέπει άμεσα να
επανέλθει το αφορολόγητο του παιδιού και η φορολόγηση των πολιτών να γίνεται
βάσει της φοροδοτικής τους ικανότητας και όχι να φορολογούνται οι
πολύτεκνοι, όπως οι άγαμοι!.
- ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ
ΦΟΡΟΥ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ στα
πουλμανάκια που έχουν.
Δυστυχώς
τα άτεκνα παιδαρέλια «τύπου Τσακλόγλου κλπ παρέα», φορολόγησαν τα πολυτεκνικά
πουλμανάκια – αυτοκίνητα των 1.929 κ.εκ. που αγόρασαν πολύτεκνοι των
4,5,6,….κ.λ.π παιδιών που έχουμε στο σύλλογο μας, για να μεταφέρουν με ασφάλεια
τα παιδιά τους (αλλά και επειδή τέτοια δεν υπάρχουν μικρότερου κυβισμού..) και
όχι για να πηγαίνουν εκδρομές, τις οποίες απολαμβάνουν οι πλούσιοι του ενός
– άντε των δυο παιδιών, ακόμη και οι άγαμοι!!
τα άτεκνα παιδαρέλια «τύπου Τσακλόγλου κλπ παρέα», φορολόγησαν τα πολυτεκνικά
πουλμανάκια – αυτοκίνητα των 1.929 κ.εκ. που αγόρασαν πολύτεκνοι των
4,5,6,….κ.λ.π παιδιών που έχουμε στο σύλλογο μας, για να μεταφέρουν με ασφάλεια
τα παιδιά τους (αλλά και επειδή τέτοια δεν υπάρχουν μικρότερου κυβισμού..) και
όχι για να πηγαίνουν εκδρομές, τις οποίες απολαμβάνουν οι πλούσιοι του ενός
– άντε των δυο παιδιών, ακόμη και οι άγαμοι!!
- Ζητούμε χρόνια
τώρα τη μείωση του ΦΠΑ στα παιδικά προϊόντα (γάλα, πάνες
κ.λ.π) , τα χρησιμοποιεί κατά κόρον η πολύτεκνη οικογένεια και για μεγάλο
χρονικό διάστημα.. όπως συμβαίνει σε πολλές χώρες της Ευρώπης. - Την επαναφορά των
πολυτεκνικών επιδομάτων στα επίπεδα του 2009 (εξοικονόμηση θα
έχετε!..) και της ισόβιας σύνταξης στην πολύτεκνη μάνα - την επανεκκίνηση του προγράμματος
κοινων.τουρισμού – μεγάλη ανάσα για την πολύτεκνη οικογένεια
Κύριε Υπουργέ, ας γίνει επιτέλους
η αρχή από εσάς, να παρθούν μέτρα τόνωσης του τεράστιου ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας και που είναι η κύρια αιτία των κακών
που ταλανίζουν την οικονομία μας. Με ποια νιάτα κ. Υπουργέ θα επέλθει η
προσδοκώμενη ανάπτυξη, όταν το 20% του πληθυσμού είναι πάνω από 65 ετών
και οι θάνατοι έχουν ξεπεράσει προ πολλού τις γεννήσεις;;;
η αρχή από εσάς, να παρθούν μέτρα τόνωσης του τεράστιου ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας και που είναι η κύρια αιτία των κακών
που ταλανίζουν την οικονομία μας. Με ποια νιάτα κ. Υπουργέ θα επέλθει η
προσδοκώμενη ανάπτυξη, όταν το 20% του πληθυσμού είναι πάνω από 65 ετών
και οι θάνατοι έχουν ξεπεράσει προ πολλού τις γεννήσεις;;;
Για το Δ.Σ
Ο
Πρόεδρος
Ο Γεν.Γραμματέας
Τσιόγιας
Νικ.
Γκουντελάκης Παν.