Όλες τις προκηρύξεις μπορείτε να τις δείτε στην ενότητα θέσεις εργασίας αμέσως όταν εκδίδονται
13 Νοεμβρίου 2015Επιστολές ΑΣΠΕ
17 Νοεμβρίου 2015ΟΜΙΛΙΑ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΝ 15.11.1981
Προσέξτε σ’ αὐτό τό σημεῖο· ἴσως ἐδῶ θά καταλάβετε τό κλειδί,
τό γιατί ἐδιώκοντο οἱ Χριστιανοί. Εἶναι ἕνα παρά πολύ σημαντικό
σημεῖο, πού πιθανῶς νά σᾶς λυθῆ μιά ἀπορία. Βέβαια πολλοί ἄρχοντες
μετά τόν Ναβουχοδονόσορα τό εἶχαν ἐπιχειρήσει αὐτό, ὅπως καί οἱ
Ρωμαῖοι τό εἶχαν ἐπιχειρήσει, ὅπως καί σήμερα ἐπιχειρεῖται αὐτό.
Ξέρετε πῶς ἐπιχειρεῖται αὐτό σήμερα; Μέ τόν Οἰκουμενισμόν!
τό γιατί ἐδιώκοντο οἱ Χριστιανοί. Εἶναι ἕνα παρά πολύ σημαντικό
σημεῖο, πού πιθανῶς νά σᾶς λυθῆ μιά ἀπορία. Βέβαια πολλοί ἄρχοντες
μετά τόν Ναβουχοδονόσορα τό εἶχαν ἐπιχειρήσει αὐτό, ὅπως καί οἱ
Ρωμαῖοι τό εἶχαν ἐπιχειρήσει, ὅπως καί σήμερα ἐπιχειρεῖται αὐτό.
Ξέρετε πῶς ἐπιχειρεῖται αὐτό σήμερα; Μέ τόν Οἰκουμενισμόν!
Ὅταν ἐπί παραδείγματι
λέμε: «Τί θά πῆ εἴσαστε Ὀρθόδοξοι; τί θά πῆ εἴσαστε
Ρωμαιοκαθολικοί; Τίποτα. Μποροῦμε νά τά βάλωμε αὐτά σ’ ἕνα χαρμάνι
καί νά βγάλωμε ἕνα καινούργιο πρᾶγμα». Μάλιστα, ἐσχεδιάζετο νά γίνη στήν Ἀμερική ἕνας
ναός, ὁ ὁποῖος θά εἶχε μίαν σκεπήν, ἀλλά μέσα θά ἦταν τρεῖς ναοί, ἤ
τέσσερεις ναοί, ἴσως πέντε. Ἀκοῦστε· θά ἦταν οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ Ρωμαιοκαθολικοί,
οἱ Πρωτεστάνται, οἱ Μωαμεθανοί καί οἱ Ἑβραῖοι. Ὅλοι θά ἦσαν κάτω ἀπό
τά ἴδια κεραμίδια, κάτω ἀπό τήν ἰδίαν σκεπήν.
λέμε: «Τί θά πῆ εἴσαστε Ὀρθόδοξοι; τί θά πῆ εἴσαστε
Ρωμαιοκαθολικοί; Τίποτα. Μποροῦμε νά τά βάλωμε αὐτά σ’ ἕνα χαρμάνι
καί νά βγάλωμε ἕνα καινούργιο πρᾶγμα». Μάλιστα, ἐσχεδιάζετο νά γίνη στήν Ἀμερική ἕνας
ναός, ὁ ὁποῖος θά εἶχε μίαν σκεπήν, ἀλλά μέσα θά ἦταν τρεῖς ναοί, ἤ
τέσσερεις ναοί, ἴσως πέντε. Ἀκοῦστε· θά ἦταν οἱ Ὀρθόδοξοι, οἱ Ρωμαιοκαθολικοί,
οἱ Πρωτεστάνται, οἱ Μωαμεθανοί καί οἱ Ἑβραῖοι. Ὅλοι θά ἦσαν κάτω ἀπό
τά ἴδια κεραμίδια, κάτω ἀπό τήν ἰδίαν σκεπήν.
Αὐτό ἦταν ἕνα
ἐπιχείρημα, νά δοθῆ σάρκα καί ὀστᾶ στήν ἰδέα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καί σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός ὑπάρχει,
καί ὅπως θά γνωρίζετε εἶναι ὁ ὑπ’ ἀριθμόν (1) ἕνα ἐχθρός, ὄχι μόνον
τῆς Ὀρθοδοξίας ἁπλῶς, ἀλλά καί γενικά τοῦ Χριστιανισμοῦ.
ἐπιχείρημα, νά δοθῆ σάρκα καί ὀστᾶ στήν ἰδέα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καί σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός ὑπάρχει,
καί ὅπως θά γνωρίζετε εἶναι ὁ ὑπ’ ἀριθμόν (1) ἕνα ἐχθρός, ὄχι μόνον
τῆς Ὀρθοδοξίας ἁπλῶς, ἀλλά καί γενικά τοῦ Χριστιανισμοῦ.
Δέν εἶναι πολλά χρόνια, λίγο μετά τό 1970, ὅταν στίς ἐφημερίδες
ἐγράφοντο κάτι ἄρθρα ὑπέρ τοῦ Μωαμεθανισμοῦ· καί μάλιστα σέ μιά,
θά λέγαμε, διπλωματική σχέσι μέ τήν Αἴγυπτο, ὅτι ἡ ἡμέρα πού οἱ Χριστιανοί
θά ἑνωθοῦν μέ τούς Μωαμεθανούς εἶναι πολύ κοντά. Ἀκούσατε;… Εἶναι
ἀπίθανο, εἶναι δηλαδή ἀδιανόητα πράγματα. Αὐτά, ἐπιχειροῦνται
καί τελεσιουργοῦνται αὐτήν τήν στιγμή. Εἶναι ἡγεμονική τελεσιουργία
αὐτή.
ἐγράφοντο κάτι ἄρθρα ὑπέρ τοῦ Μωαμεθανισμοῦ· καί μάλιστα σέ μιά,
θά λέγαμε, διπλωματική σχέσι μέ τήν Αἴγυπτο, ὅτι ἡ ἡμέρα πού οἱ Χριστιανοί
θά ἑνωθοῦν μέ τούς Μωαμεθανούς εἶναι πολύ κοντά. Ἀκούσατε;… Εἶναι
ἀπίθανο, εἶναι δηλαδή ἀδιανόητα πράγματα. Αὐτά, ἐπιχειροῦνται
καί τελεσιουργοῦνται αὐτήν τήν στιγμή. Εἶναι ἡγεμονική τελεσιουργία
αὐτή.
Ποιός ὁ σκοπός;
Βέβαια εἶναι σχέδια τῶν Ἑβραίων αὐτά, τοῦ παγκοσμίου Σιωνισμοῦ, ὥστε
μέ τόν Οικουμενισμό νά δημιουργήσουν μία θρησκευτικήν ἑνότητα τῶν λαῶν,
δῆθεν ἐν ὀνόματι τῆς εἰρήνης, ἐνῶ στήν πραγματικότητα εἶναι διά
τήν ὑποταγήν τοῦ κόσμου σέ μία παγκοσμία κυβέρνησι.
Βέβαια εἶναι σχέδια τῶν Ἑβραίων αὐτά, τοῦ παγκοσμίου Σιωνισμοῦ, ὥστε
μέ τόν Οικουμενισμό νά δημιουργήσουν μία θρησκευτικήν ἑνότητα τῶν λαῶν,
δῆθεν ἐν ὀνόματι τῆς εἰρήνης, ἐνῶ στήν πραγματικότητα εἶναι διά
τήν ὑποταγήν τοῦ κόσμου σέ μία παγκοσμία κυβέρνησι.
Μάλιστα τήν πρωτοχρονιά τοῦ 1980, ἕνας πολιτικός τῆς Ἑλλάδος,
εἶχε μιλήσει γι’ αὐτήν τήν παγκοσμίαν κυβέρνησιν, ὅτι δέν ἀργεῖ ἡ ἡμέρα
πού θά ἔρθη αὐτή ἡ παγκοσμία κυβέρνησι.
εἶχε μιλήσει γι’ αὐτήν τήν παγκοσμίαν κυβέρνησιν, ὅτι δέν ἀργεῖ ἡ ἡμέρα
πού θά ἔρθη αὐτή ἡ παγκοσμία κυβέρνησι.
Ξεκινοῦν ὅμως ἀπό τόν θρησκευτικόν
τομέα, γιατί, ὅπως ξέρετε, ὁ θρησκευτικός τομεύς εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος
χωρίζει τούς λαούς. Καί αὐτή τή στιγμή, ἐπί παραδείγματι, εἴδατε πῶς
κινοῦνται οἱ Ἄραβες; Δέν πολιτικολογῶ μ’ αὐτά πού λέγω· θέλω νά σᾶς
δώσω νά δῆτε τό φόντο τῶν πραγμάτων· διότι εἶναι Μουσουλμάνοι καί
στρέφονται ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν.
τομέα, γιατί, ὅπως ξέρετε, ὁ θρησκευτικός τομεύς εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος
χωρίζει τούς λαούς. Καί αὐτή τή στιγμή, ἐπί παραδείγματι, εἴδατε πῶς
κινοῦνται οἱ Ἄραβες; Δέν πολιτικολογῶ μ’ αὐτά πού λέγω· θέλω νά σᾶς
δώσω νά δῆτε τό φόντο τῶν πραγμάτων· διότι εἶναι Μουσουλμάνοι καί
στρέφονται ἐναντίον τῶν Χριστιανῶν.
Ἀντιθέτως οἱ ἴδιοι θέλουν νά εἶναι ἡνωμένοι,
ἄλλο ἄν δέν τό καταφέρνουν αὐτό τό πρᾶγμα· ἕτερον ἑκάτερον. Λέγονται
ἀδελφοί Μουσουλμάνοι, ὅπως θά λεγόμαστε
ἐμεῖς ἀδελφοί Χριστιανοί.
ἄλλο ἄν δέν τό καταφέρνουν αὐτό τό πρᾶγμα· ἕτερον ἑκάτερον. Λέγονται
ἀδελφοί Μουσουλμάνοι, ὅπως θά λεγόμαστε
ἐμεῖς ἀδελφοί Χριστιανοί.
Νά ξέρετε ὅμως, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ὁ τελευταῖος
πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου· διότι ὅταν θά γίνη μιά ἰσοπέδωσις θρησκευτική
καί πολιτική, κυβερνητική, καί θά ὑπάρξη ἕνας μόνον πού θά κυβερνήση
τόν κόσμον, αὐτός ὁ ἕνας κατά τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τούς Πατέρες, (ἔρχονται
δέ τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών πλάϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶναι τελείως
ἀνεξάρτηρα ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν, εἶναι προϊόντα τῶν Ἑβραίων), αὐτός
θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος.
πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου· διότι ὅταν θά γίνη μιά ἰσοπέδωσις θρησκευτική
καί πολιτική, κυβερνητική, καί θά ὑπάρξη ἕνας μόνον πού θά κυβερνήση
τόν κόσμον, αὐτός ὁ ἕνας κατά τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τούς Πατέρες, (ἔρχονται
δέ τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών πλάϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶναι τελείως
ἀνεξάρτηρα ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν, εἶναι προϊόντα τῶν Ἑβραίων), αὐτός
θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος.
Ἔτσι ὁ Οἰκουμενισμός χαρακτηρίστηκε ἀντίχριστον σύστημα, ἀπό τούς μεγαλυτέρους θεολόγους
τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως ἀπό τόν μακαρίτην τόν π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς,
Σέρβο, ἀλλά καί ἀπό ἄλλους ἐπιφανεῖς θεολόγους Ὀρθοδόξους. Χωρίς
δηλαδή περιστροφές.
τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως ἀπό τόν μακαρίτην τόν π. Ἰουστῖνο Πόποβιτς,
Σέρβο, ἀλλά καί ἀπό ἄλλους ἐπιφανεῖς θεολόγους Ὀρθοδόξους. Χωρίς
δηλαδή περιστροφές.
Ἔτσι ἐδῶ ὁ Ναβουχοδονόσορ θέλει νά δημιουργήση ἕναν θρησκευτικόν
οἰκουμενισμόν. Δηλαδή βλέπει κανένας ὅτι οἱ ρίζες πραγμάτων πού ἐπιχειροῦνται
στήν ἐποχή μας δέν εἶναι καινούργιες· εἶναι παλιές, εἶναι πολύ βαθειές,
ἀνήκουν μέσα στήν Ἱστορία.
οἰκουμενισμόν. Δηλαδή βλέπει κανένας ὅτι οἱ ρίζες πραγμάτων πού ἐπιχειροῦνται
στήν ἐποχή μας δέν εἶναι καινούργιες· εἶναι παλιές, εἶναι πολύ βαθειές,
ἀνήκουν μέσα στήν Ἱστορία.
Ἀλλά ὁ Ναβουχοδονόσορ ἤθελε
νά ἐπιτύχη καί κάτι ἄλλο· ἤθελε νά ἐπιτύχη μίαν ἐθνική ἑνότητα·
καί αὐτή ἦταν, ἄν ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί, ἐλάτρευαν τόν θεόν Μαρδούχ,
καί ἔτσι δέν ἤτανε πολύ εὔκολο νά ὑπάρξη μία ἐπανάστασις ἐκ μέρους
ἑνός λαοῦ, ὁ ὁποῖος σιγά-σιγά, ἀφοῦ
θά ἐλάτρευε τόν Μαρδούχ, τόν πολιοῦχον τῆς Βαβυλῶνος, θά ἠσθάνετο ὅτι
στρέφεται ἐναντίον τῆς Βαβυλῶνος ὡς εἰς τόν θεόν τῆς Βαβυλῶνος.
νά ἐπιτύχη καί κάτι ἄλλο· ἤθελε νά ἐπιτύχη μίαν ἐθνική ἑνότητα·
καί αὐτή ἦταν, ἄν ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί, ἐλάτρευαν τόν θεόν Μαρδούχ,
καί ἔτσι δέν ἤτανε πολύ εὔκολο νά ὑπάρξη μία ἐπανάστασις ἐκ μέρους
ἑνός λαοῦ, ὁ ὁποῖος σιγά-σιγά, ἀφοῦ
θά ἐλάτρευε τόν Μαρδούχ, τόν πολιοῦχον τῆς Βαβυλῶνος, θά ἠσθάνετο ὅτι
στρέφεται ἐναντίον τῆς Βαβυλῶνος ὡς εἰς τόν θεόν τῆς Βαβυλῶνος.
Ξέρουμε ὅτι οἱ Ρωμαῖοι αὐτοκράτορες θεοποιοῦσαν τόν ἑαυτόν
τους. Ἡ θεοποίησις τῶν αὐτοκρατόρων δέν ἔχει ἁπλῶς θρησκευτικόν χαρακτῆρα,
ἀλλά καί πολιτικόν· διότι μόλις ἀνεκυρήσσετο ἕνας αὐτοκράτωρ, ἀμέσως
ἔφτιαχναν ἀγάλματά του σ’ ὅλη τήν ρωμαϊκήν ἐπικράτεια, καί διετάσσοντο
ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί νά προσκυνοῦν τό ἄγαλμα τοῦ θεοῦ αὐτοκράτορος
καί νά προσφέρουν εἰς αὐτό θυσίες. Γιατί; Χάριν πολιτικῆς ἑνότητος.
Εἶναι κάτι ἀνάλογο πού σήμερα συμβαίνει μέ τήν Ε. Ε. (Ε.Ο.Κ.). Προσέξτε νά ἰδῆτε.
τους. Ἡ θεοποίησις τῶν αὐτοκρατόρων δέν ἔχει ἁπλῶς θρησκευτικόν χαρακτῆρα,
ἀλλά καί πολιτικόν· διότι μόλις ἀνεκυρήσσετο ἕνας αὐτοκράτωρ, ἀμέσως
ἔφτιαχναν ἀγάλματά του σ’ ὅλη τήν ρωμαϊκήν ἐπικράτεια, καί διετάσσοντο
ὅλοι οἱ ὑπό κατοχήν λαοί νά προσκυνοῦν τό ἄγαλμα τοῦ θεοῦ αὐτοκράτορος
καί νά προσφέρουν εἰς αὐτό θυσίες. Γιατί; Χάριν πολιτικῆς ἑνότητος.
Εἶναι κάτι ἀνάλογο πού σήμερα συμβαίνει μέ τήν Ε. Ε. (Ε.Ο.Κ.). Προσέξτε νά ἰδῆτε.
Σᾶς εἶπα δέν εἶναι καινούργια πράγματα· εἶναι πολύ-πολύ παλιά
αὐτά. Ἡ Ε.Ε. εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός. Φαινομενικά εἶναι
ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός, όμως εἶναι κάτι πολύ περισσότερο. Ἄν
ἀνοίξετε τήν παλιά ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ Πυρσοῦ, ὑπάρχει ἕνα
πολύ μεγάλο ἄρθρο πού ἀναφέρεται σ’ αὐτήν τήν ἀπόπειρα τῆς Ἡνωμένης
Εὐρώπης, εὐθύς μετά τόν Α’ παγκόσμιον πόλεμον, μέ ξεκίνημα τήν οἰκονομικήν
ἑνότητα τῆς Εὐρώπης καί μέ τέλος, τήν πολιτικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης.
αὐτά. Ἡ Ε.Ε. εἶναι ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός. Φαινομενικά εἶναι
ἕνας οἰκονομικός ὀργανισμός, όμως εἶναι κάτι πολύ περισσότερο. Ἄν
ἀνοίξετε τήν παλιά ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ Πυρσοῦ, ὑπάρχει ἕνα
πολύ μεγάλο ἄρθρο πού ἀναφέρεται σ’ αὐτήν τήν ἀπόπειρα τῆς Ἡνωμένης
Εὐρώπης, εὐθύς μετά τόν Α’ παγκόσμιον πόλεμον, μέ ξεκίνημα τήν οἰκονομικήν
ἑνότητα τῆς Εὐρώπης καί μέ τέλος, τήν πολιτικήν ἑνότητα τῆς Εὐρώπης.
Ἄς ὑποθέσουμε ὅτι ὑπάρχει ἕνας συνεταιρισμός σιταριοῦ
και πηγαίνουν ὅλοι οἱ παραγωγοί τό
σιτάρι τους εκεί. Αὐτός ὁ συνεταιρισμός ν’ ἀρχίση, (πέρα ἀπό τήν περίπτωσι
συλλογῆς σίτου) , νά λέη στούς ἀνθρώπους, τούς παραγωγούς, καί νά ὁρίζη
ἕναν τρόπο ζωῆς πού νά εἶναι ὅμοιος στά σπίτια τους. Θά σᾶς φαινόταν
παράξενο αὐτό; Δηλαδή νά ἐξαγγέλλη μέτρα ὁ συνεταιρισμός πού νά
προσαρμόζωνται ὅλοι οἱ συνεταῖροι κάτω ἀπό τά μέτρα τοῦ συνεταιρισμοῦ.
Εἶναι ἀδιανόητον! Ὁ συνεταιρισμός δέν ἐνδιαφέρεται παρά μόνον
νά παραλάβη τό σιτάρι. Τί θά κάνης σπίτι σου ἐσύ, τί θά φᾶς, πῶς περνᾶς
μέ τή γυναῖκα σου καί τά παιδιά σου, τί πιστεύεις, αὐτό δέν ἐνδιαφέρει
τόν συνεταιρισμό.
και πηγαίνουν ὅλοι οἱ παραγωγοί τό
σιτάρι τους εκεί. Αὐτός ὁ συνεταιρισμός ν’ ἀρχίση, (πέρα ἀπό τήν περίπτωσι
συλλογῆς σίτου) , νά λέη στούς ἀνθρώπους, τούς παραγωγούς, καί νά ὁρίζη
ἕναν τρόπο ζωῆς πού νά εἶναι ὅμοιος στά σπίτια τους. Θά σᾶς φαινόταν
παράξενο αὐτό; Δηλαδή νά ἐξαγγέλλη μέτρα ὁ συνεταιρισμός πού νά
προσαρμόζωνται ὅλοι οἱ συνεταῖροι κάτω ἀπό τά μέτρα τοῦ συνεταιρισμοῦ.
Εἶναι ἀδιανόητον! Ὁ συνεταιρισμός δέν ἐνδιαφέρεται παρά μόνον
νά παραλάβη τό σιτάρι. Τί θά κάνης σπίτι σου ἐσύ, τί θά φᾶς, πῶς περνᾶς
μέ τή γυναῖκα σου καί τά παιδιά σου, τί πιστεύεις, αὐτό δέν ἐνδιαφέρει
τόν συνεταιρισμό.
Ἀλλά τόν οἰκονομικόν συνεταιρισμόν πού λέγεται
Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι
θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί
θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν,
ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά
ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος,
ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς
μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά
ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη
Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!…
Ε. Ε. ἐνδιαφέρει. Γι’ αὐτό ἔρχεται καί λέει στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων ὅτι
θά εἰσαχθῆ αὐτός ὁ νόμος, ἐκεῖνος ὁ νόμος κ.τ.λ.. Φέρ’ εἰπεῖν: οἱ Χιλιασταί
θά κινοῦνται ἔτσι, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, θά γίνη νόμος καί θά ἀμνηστευθοῦν,
ἡ μοιχεία θά ἀμνηστευθῆ, οἱ ἀμβλώσεις, οἱ ἐκτρώσεις θά γίνη νόμος νά
ἀμνηστευθοῦν, δέν θά καταδικάζεται πλέον οὔτε ὁ γιατρός οὔτε ὁ ἄνθρωπος,
ἡ γυναίκα πού κάνει ἄμβλωσι, ἔκτρωσι· ὄχι. Αὐτά γιατί; Λέει γιά νά ἔχωμε προσαρμογή ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς
μέ τήν Εὐρώπη! Γιατί; Γιά
ποιόν λόγο; Γιά νά ’χωμε Ἡνωμένη
Εὐρώπη· γιά νά πρέπη νά σκεφτώμαστε ὅλοι τό ἴδιο!…
Οἱ ρίζες αὐτῶν τῶν καταστάσεων ἀνήκουνε πολύ παλιά! Νά μιά
πρώτη· ὁ Ναβουχοδονόσορ, μέ τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα.
πρώτη· ὁ Ναβουχοδονόσορ, μέ τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα.
Καί καλεῖ ὅλους τούς διοικητάς, τοπάρχας, ὑψηλά πρόσωπα καί
τά λοιπά, νά ἔρθουν νά προσκυνήσουν τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα, τήν χρυσῆ εἰκόνα.
τά λοιπά, νά ἔρθουν νά προσκυνήσουν τό χρυσό αὐτό ἄγαλμα, τήν χρυσῆ εἰκόνα.
Δόθηκε ἡ ἐντολή ὡς ἑξῆς· ὅταν θά ἔπαιζαν μουσικά ὄργανα, θά
ἔπεφταν ὅλοι νά προσκυνήσουν τόν Μαρδούχ…………………………..
ἔπεφταν ὅλοι νά προσκυνήσουν τόν Μαρδούχ…………………………..
ΑΠΟ
ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 15.11.1981 ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ « ΔΑΝΙΗΛ »
ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 15.11.1981 ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ « ΔΑΝΙΗΛ »