Συγκρότηση σε Σώμα/ αποφάσεις
31 Ιουλίου 2020Σύμβαση εργασίας 2 μηνών στο Δήμο Τυρνάβου
31 Ιουλίου 2020
Σχόλιο: το αξιόλογο περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ (τεύχος 411) κυκλοφόρησε ξανά μετά από ένα διάστημα απουσίας. Ορισμένα άρθρα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και θεωρούμε σκόπιμο να τα μοιραστούμε. Κατ’ ανάγκη σταχυολογούμε ορισμένες φράσεις χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία- όμως αρκετές για να σχηματίσει εικόνα κανείς, κι αν θέλει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Στην κρίση λοιπόν του αναγνώστη:
Άρθρο Σπύρου Τρίψα: Το μάρκετινγκ στην υπηρεσία του κορονοϊού:
… Οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ αλλά και της “ψυχολογοκοινωνίας” υποστηρίζουν πως όταν ο άνθρωπος θέτει σε δεύτερο πλάνο τις αξίες του, όπως είναι η ελευθερία, η δικαιοσύνη, η δημοκρατία, η αγάπη, ο έρωτας, η αλληλεγγύη, και κλειστεί στο σάρκινο κουφάρι του, τότε είναι εύκολα διαχειρίσιμος…
… Αντίθετη άποψη επιστημονικά τεκμηριωμένη απαγορευόταν και αυτοί που την εξέφραζαν ήταν γραφικοί και συνωμοσιολόγοι, ανεξαρτήτως του αν κάποιοι από αυτούς τους επιστήμονες ήταν βραβευμένοι με Νόμπελ Ιατρικής, ενώ κάποιοι άλλοι είχαν δώσει τη ζωή τους για τα εμβόλια του έμπολα, του κίτρινου πυρετού κλπ…
… γραφικότητες … δεν άφησαν να ακουστούν φωνές επιστημόνων που ήθελαν τον Covid-19 να αντιμετωπίζεται ως επιδημία και όχι ως πανδημία…